Δυσκολεύομαι να κάνω εγγραφή λογαριασμού/καταχωρήσω παραγγελία. Μπορείτε να με βοηθήσετε;

Μπορείτε να καλέσετε το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 214.214.9000 και οι εξειδικευμένοι συνεργάτες μας θα σας κατευθύνουν άμεσα σε λίγα μόλις λεπτά.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Ο τρόπος πληρωμής γίνεται μόνο με:

  • αντικαταβολή μετρητοίς στο χώρο παράδοσης.
  • με την χρήση της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας στο χώρο παράδοσης.

Γιατί δεν μπορώ να βρω ένα προϊόν;

Επιχειρήστε ξανά ή πληκτρολογήστε μια καλύτερη περιγραφή του προϊόντος.

Μπορώ να επιλέξω να γίνει η παράδοση των προϊόντων όποτε με βολεύει;

Αν πραγματοποιήσετε παραγγελία πριν τις 19:00, θα την παραλάβετε την επόμενη ημέρα (εκτός Κυριακής).
Αν πραγματοποιήσετε παραγγελία μετά τις 19:00, θα την παραλάβετε την μεθεπόμενη ημέρα (εκτός Κυριακής).

Οι ώρες παράδοσης των παραγγελιών σας, θα γίνονται:

  • Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 - 15:00 και 15:30 - 19:00.
  • Σάββατο 11:00 - 18:00.

Πως μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασης στον λογαριασμό μου;

Κάντε πρώτα login, έπειτα πατήστε εδώ και αλλάξτε το πεδίο που θέλετε.

Πως μπορώ να αλλάξω email στον λογαριασμό μου;

Κάντε πρώτα login, έπειτα πατήστε εδώ και αλλάξτε το πεδίο που θέλετε.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης μου, πως μπορώ να τον μάθω;

Για να ανακτήσετε τον κωδικό σας πατήστε εδώ.

Ποιο είναι το ύψος του ποσού της ελάχιστης παραγγελίας;

Η ελάχιστη παραγγελία είναι 70 ευρώ. (χωρίς να υπολογίζονται τα έξοδα μεταφοράς)

Πόσο κοστίζει η μεταφορά στο χώρο μου;

Το κόστος μεταφοράς, στο χώρο παράδοσης που μας έχετε υποδείξει, είναι τα 5 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) ανά αποστολή.

Πως μπορώ να γλιτώσω τα έξοδα μεταφοράς;

Στο familys.gr, σας κάνουμε πραγματικές εκπτώσεις στην αξία των προϊόντων. Στο τέλος της παραγγελίας σας, πριν την ολοκλήρωση της, μπορείτε να βλέπετε την αρχική αξία των προϊόντων που επιλέξατε και την τελική αξία τους μετά από τις εκπτώσεις μας. Το κόστος μεταφοράς (5 ευρώ πλέον ΦΠΑ) είναι ελάχιστο συγκριτικά με τις απίστευτες τιμές που έχουμε εξασφαλίσει για όλους εσάς.